понедељак, 28. новембар 2016.

SKADAR NA BOJANI NA “PRIJEVORSKOM PUTU”. O ASFALTU. ASFALTIRANIM ŠAHTAMA I HVALOSPEVIMA.

Ne znam da l otvoreno pismo da pišem direktoru “Puteva” Srbije ili direktoru JP “Gradac” Čačak? Da ih pitam zašto su mi napravili auto-put pored kuće? Zašto aman, asfaltiraše sve šahte? I za vodu i za kanalizaciju. Pa da li su pri pameti?
Dakle, rekonstrukcija tzv. Prijevorskog puta. Sve grmi od najava celo bogovetno leto. Pa da se napravi sve u fulu, pa da se uradi kišna kanalizacija, pa trotoari, pa asfhalt ko iz bajke. Kako se primačinje rok za početak radova, tako se iz priča gube trotoara i kišna kanalizacija za deo puta.

GLAVNI MAJSTOR I JA. U DIJALOGU.
Bejaše to početkom novembra. Da udjem u dvorište, mašine se isprečile pa kopaju. Ko velim da sačekam i prozborim sa jednim radnikom, koji je nadzorisao.
Ja: Kako ide? Očete li stići sve za 15 dana?
Radnik: Odlično ide. Ma nego šta neg stižemo. Samo skinemo jedan sloj i ide asfalt. Nema tu mnogo posla. Sve će to da bude gotovo do 15. novembra. Nego, boga ti, da te pitam – sa koje je ovde strane prošla kanalizacija i voda, a sa koje gas? Pitah ovde komšiju, reče da imaju i kablovi od telefona. Da ne napravimo belaj, pa pokidamo kablove.
Ja: Mašem rukama objašnjavam sa koje strane šta prošlo.
Posle par dana, opet nešto rade ispredkuće.

Pitam radnika: Kako idu poslovi? Ima li problema?
On: Ma ništa me ne pitaj. Pokidali smo mašinama juče neke kablove. Ovde bre niko od nadležnih nije došao da kaže gde se šta nalazi niti znamo gde smemo da kopamo. Vidim ovde preko tvoje kuće neka rupetina i cevčuga.
Cevčuga - ugradjena na "crno
Ja: Aham. To ovi iz Vodovoda i Tatović, da bi meni navodno rešili problem koji su sami zakuvali, jer kada padne kiša ja imam otvoren, a i zatvoren bazen....i sve u cugu ispričam. Mislim, da bi skidali odgovornost za sebe oni prokopali regionalni (državni) put, a i tad su mi rekli da to ne bi smeli, ali šta će, da mi pomognu!, pa nabili cevčugu fi 48 santima i svu vodu sproveli u kanal ispod kuće, pa se ta ista voda izliva po komšijinim njivama. Inače komšija jednom prilikom hteo da bije Tatovića, jer je krenuo po mom dvorištu da kopa, a sa namerom da istu toliku cevčugu sprovedu kroz moju avliju u kanal, iliti u njivu od komšije. Zamal Tatović ne dobi batine od besnog komšije. Pokupi one cevčuge i uteče.
Hm. I sve ja njemu ispričam, kao da sam na sudu. Da mi duši bude lakše, a i sluša čovek.

SAMO MOJE MORE!

Prodje par dana, ožeži neka kišetina. Ujutru, ma kakav bazen, more u mom dvorištu. Ja bacim pogled na ulicu i zanesvestim se. Ukapiram da su majstori ashaltirali šahte. Sve šahte i od vode i od kanalizacije. Duž 2,5 km. Pa sva ona voda što bi iz šahte izlazila na ulicu, ona bije ispod asfalta u moje dvorište. I tako ja dobih more. Tako i ostalim komšijama. Ko god da je imao šahtu ispred kuće, sada ima il bazen il more u dvorištu. Mašala.
Voda na ulici pre asfaltiranja
Pozovem par brojeva telefona odgovornih i gle čuda. Svi u šoku što su asfaltirane šahte: 
Pitaju mene: “Pa kako bre asfaltirali šahte? Pa što bre asfaltiraše šahte. Sve? Pa šta sad bre da naprave sran.e i asfaltiraju šahte kada smo onako na velika zvona...?

ZIDANJE SKADRA. U TRBUŠANIMA!


ISPOSTAVI SE DA MORAJU DA RASKOPAVAJU ŠAHTE.

Je l šahte služe valjda kada zagusti da se otvaraju, a ovako asfaltirane, msm...

No, vidim ja da direktor JP “Gradac” dao izjavu danas (28.11.) sav srećan: da je do sada rekonstruisan veći deo Prijevorskog puta, sve kako je PREDVIDJENO i kaže čovek da će ta saobraćajnica dobiti i trotoare i kišnu kanalizaciju i to će finansirati grad Čačak. Reče i ostade živ. Gledala i slušala izjavu. I sve da će za sedam dana biti završeno.

slika preuzeta sa ozonpress.net –
nem živaca da slikam, majke mi. 

Luda sam.
I samo da pitam? Ima li neke koordinacije izmedju raznoraznih preduzeća kada se radi ovakva investicija? Je l ovo ne košta 20 dinara. Nego toliko miliona. Pa to neko mora da plati: 
Prvo da plati asfaltiranje auto-puta tzv. Prijevorski put, pa otvaranje asfaltiranih šahti. 
Misli li ovaj direktor da smo mi koji žiivimo u Vidosava Kolakovića zaladjen neki svet, pa ne vidimo?! 
Ne vidimo da nema te kišne kanalizacije celim delom. 
Je l? Slepi smo? Ne vidimo da nema trotoara i da nema šahti?! 
More....breeeee....
Jbt. kao Skadar na Bojani. Koga bi uzidali da je stani pani? Ne. Ne smem ni da pomislim.

Нема коментара:

Постави коментар