петак, 2. фебруар 2018.

Uvek se može, samo kada se hoće!

Pre mesec dana sam postavila objavu o izgledu šalter stakla okićenog papirima, Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje, filijala u Čačku tzv. „socijalno kod dilera“. Od gomile papira niti su radnici videli gradjane (stranke), niti su stranke mogle bilo šta da vide i da se snadju. Sugestiju/komentar sam napisala tada i ostavila u “Kutiju utisaka”. 

A utisak posle mesec dana je iznenadjujući u pozitivnom smislu. Ne mora da znači da je neko uvažio moju sugestiju, možda su i sami videli da ne vide! Važno je da je sada sve pregledno i uredno. Uklonjeni nevažeći i nebitini papiri. Više niko ne viri izmedju ili preko njih. Nekako prostor veći i prijatniji. Danas sam čak čula i muzikicu. Pohvalno zaista. Lepše je i raditi i čekati u redu. Kako je bilo puno građana koji su čekali, nisam želela da slikam i eventualno izazovem neprijatnost i nelagodnost građana. Pokušala sam, nevešto do duše, da u nekom fotošopu napravim izgled šaltera nakon sredjivanja.





















Нема коментара:

Постави коментар