петак, 3. јун 2022.

Pospani voz za Harkov, Gomelj, Lenjingrad!

 

Sve u znaku razvoja turizma u Ovčarsko-kablarskoj klisuri. Bravisimo.

Vozovi ne samo da kasne, pa niti narod može da planira putovanje do škole, posla, prijatelja, nego bukvalno iskače iz vozova na stanicama.
Dabome, jer "depo voz" ne može da namikari (fantastičan izraz moje drugarice)😁 da stane na mesto gde je postavljena platforma da se lepo udje-izadje, nego promaši, pa stane na običnu prugu, te narod iskače iz voza, a ako kondukter ne stigne da pruži ruku i pridrži putnika, onda su to vratolomije.
Neopisiva skakaonica je to. Pospani voz na relaciji Kraljevo-Požega😤
Na tekst:
Kako smo pisali pre tri meseca kada je Štadlerov elektromotorni voz povučen sa relacije Kraljevo – Požega, kako bi saobraćao na brzoj pruzi od Beograda do Novog Sada, da će ruski vozovi koji su ih zamenili otkazivati u vrelim danima, to se i dogodilo. Naime, najrentabilnija linija od Kraljeva do Požege, postala je neizvesna za putnike. Jer, zbog toga što hladnjaci ruskih „dizelki“ stradaju od vrućine, dešava se da nema nijednog polaska u toku dana.

„Ruske garniture su i bile povučene zato što su dizel motori imali probleme sa hladnjacima i često su se pregrejavali. Zato se dešavalo da sa kašnjenjem stignu na odredište ili uopšte i ne dođu, jer su se pokvarili. Sada su ovi vozovi vraćeni i opet sve po starom“, kaže izvor iz „Železnica Srbije“.

Kako nam je ispričao ovaj izvor, niko ne zna da li će vozovi krenuti prema redu vožnje.

„Ukoliko se osposobe, onda je moguće. Ali, biće teško. Hladnjaci su im mana. Nekakvim usisivačima pokušavaju da očiste ove hladnjake. Strašno je šta se dogodilo sa najkvalitetnijom linijom u ovom delu Srbije“, objašnjava ova izvor.

Zvaničnog saopštenja iz „Srbija voza“ nema.

Tako sada na elektrificiranoj liniji saobraća ruski voz sa dizel motorom kojim se u letnjim danima putuje duže ili se uopšte ne putuje.

„Studiram u Čačku, i često putujem vozom. Sve je bilo super u minut su vozovi dolazili i stizali, u prethodne tri godine koliko ih aktivno koristim. Međutim, otkada su te vozove prebacili na prugu Beograd – Novi Sad na ovu relaciju su doterani stari ruski dizelaši, i sada više ne idu nego što idu. Otkazuju se desetak minuta pre polaska, voz u 18.15 sati

koji dolazi u Čačka iz Kraljeva i ide za Požegu, nije došao pet puta u proteklih sedam dana“, ispričala je studentkinja iz Čačka.

Dok svi pričaju o brzoj pruzi od Beograda do Novog Sada na kojoj će vozovi dostizati brzine od 200km/h, unutrašnjost Srbije se vratila u prošlost. Putnici koji se često voze od Kraljeva do Požege, objašnjavali su kako je Štadlerov voz bio nešto najbolje što su na srpskim prugama doživeli. Sada ne mogu da se načude da će ponovo morati da putuju sa zebnjom da li će uopšte stići na odredište.

Нема коментара:

Постави коментар