уторак, 19. мај 2015.

Obećanje ludom radovanje!


Ko je odgovoran za aferu Tehnos? Niko. Ko je odgovoran što nam se ulice zovu brojkama? Niko. Ko je odgovoran što je umrlo sedam osoba u Domu za stare u Vranićima i danima ne stiže nikakav izveštaj? Niko. Ko je odgovoran što ne znamo kome pripada Pavlovića kuća u Čačku? Niko. Ko je odgovoran što je iz Prekršajnog suda nestalo gomila predmeta i to baš oni za koje su propisane visoke kazne? Niko. Ko je odgovoran što za “moju” kanalizaciju još nema rešenje? Niko, naravno. I uvek niko.

Evo bre, ja preuzimam odgovornost za sve. Kao one terorističke grupe, koje se oglase posle krvavih napada, pa kažu da one stoje iza svega. Malo zbog publiciteta, malo onako da se zezaju. Ja se ne zezam, mislim da mora da se zna ko je kriv, ko kosi, a ko vodu nosi. Mora da se zna ko je odgovoran kako bi se na njega preusmerio apsolutni bes svih ljudi, svih institucija i kako bi imao neko ko će biti konstantno pljuvan. Do besvesti. Glupo je pljuckati po svakome, a mnogo glupo kada taj neko ili neki, nisu krivi?! Još treba i da popijete neku kaznu zbog pljuckanja. Ovako opalite po meni.

PLJUCKANJE I OPALJIVANJE

Priznajem, sve priznajem. Odma’. Bez pritiska. Potpuno svesno i samovoljno. Ja preuzimam krivicu što je za jednog člana (M.M.) onog bitnog gradskog tela (dođe mu kao Vlada, ali gradska), Agencija za borbu protiv korupcije donela Rešenje na osnovu koga je isti u sukobu interesa, jer je istovremeo bio član tog važnog tela i direktor jedne firme. Evo ja preuzimam odgovornost! Da se razumemo, ne smeta meni niko, nego dajete loš primer. Nije fer. Deca to gledaju. I uče. Pa će posle biti, kuku nama, gde su to videli!

Evo, pljujte me jer i zbog mene nemate zatvoreni bazen, sređenu obalu Morave i novu atletsku stazu. Pazite, nebitno potpuno što je drugi član tog bitnog gradskog tela, za jedan biznis portal rekao još davnog aprila 2013:
"Počele su pripreme i za izgradnju zatvorenog bazena u Čačku i za izgradnju kompleksa vrednog 5,5 mil EUR, u planu je mini akva park i obnova atletske staze. Plivališni kompleks od oko 5.600 kvadrata će imati dva zatvorena bazena – veliki, dimenzija 32 puta 36 metara, i mali bazen, a biće sagrađen pored bedema, na pomoćnom stadionu „Borca“. U toku su ispitivanja terena. Gotovo sve je već završeno, a ostalo je samo da „Srbijagas“ odobri priključak na gas. Sledeće nedelje imaćemo sastanak sa predstavnicima „Srbijagasa“. Projekat, koji je poveren CIP-u, je 80% gotov, i očekujemo da će u narednih dvadesetak dana biti potpuno završen. Izradu projekta finansira Ministarstvo urbanizma i građevine, a sredstva bi trebalo da obezbedi donator. Ranije se pominjalo da bi to mogao biti Azerbejdžan”. rekao je O.M. (ooo majjjjjjjjjj gadddddddddd).

Majke mi, nema laži, nema prevare, pročitajte pa sudite. Oduševljena sam ovom izjavom. Deluje tako stvarno, da gotovo vidim i olimpijski bazen i sva čuda na Moravi. I, ko je odgovoran, što je sve pojela maca?! Evo ja sam odgovorna, kao što rekoh na početku. Pljujte mene. Sram me bilo. Samo pričam šarene laže i obmanjujem javnost.

Odgovorna sam i za porodilište. Da, da. Ono obećano aprila 2014. iz usta –  supruga.predsednika.rs. Ono ogromno od dve ‘iljade kvadrata koje je već gotovo, samo što vi ništa ne vidite. Valjda se sećate izjave supruga joj, koji je prognozirao da će za sto godina Srbi da se pitaju: Kako se beše zvao onaj muž Dragice Nikolić, koja je napravila 20 porodilišta?”. Mislim, ja sam stvarno odgovorna i za ovu izjavu, kao i za Tarabiće i indijske serije!

No, da se vratim ja na našu čaršiju, ne mogu da preuzimam odgovornost baš i na nivou države. Što je mnogo, mnogo je.

„U pregovorima smo za izgradnju fabrike voća i za izgradnju fabrike za proizvodnju LED svetiljki gde će posao dobiti oko 300 radnika. Očekujemo konkretne dogovore i početak realizacije investicije.“ Obećah ja, a ne R. L. i ne trepnuh, i to davnog oktobra desetog 2013. Mada sam početkom te godine obećala i još svašta nešto: „Vodimo ozbiljne pregovore o pokretanju proizvodnje u civilnom delu kompanije Sloboda. Za investiranje je zainteresovana firma FOX.“ 

Stvarno je glupo da preispitujemo onog prvog do glavnokomandujućeg, te ponovo preuzimam odgovornost za izrečene gluposti iz nehata. EVO OVDE JOŠ GOMILA!


Što se tiče Pavlovića kuće, apsolutna sam odgovorna. To je bar lako. Koga još pa interesuju stare kuće po Čačku? Imamo mi takvih u gradu vazda. No, evo, ja sam ovu od Pavlovića koristila za neke klubove, svih ovih godina, mada nogom u nju nisam kročila, pa niti znam kako je, nito što tamo neko koristi i za šta je koristi?

MACE I KREDENCI


Naravno, da me ne pitate za Tehnos i svu tu opremu i mašine, koje je neko nabavio, mnogo skupo bilo, bre, a sada sve zapalo za kredenac. Nema. Pojela maca i to. Bože, kolike su mace ovde po čaršiji?! Jedu sve šta stignu. Samo da ne počnu narod da proždiru. Preuzela bih ja odgovornost i rekla da je sve zapalo iza mog kredenca, ali mi stvarno glupavo, kada je već na bitnom gradskom telu odlučeno “da se o ovome do daljnjeg ćuti”. E, moš misliti odluke?! Kada je prpa, ajd’ da odlučimo da ćutimo. A i imamo pravo, pa što ne bismo ćutali. Ču svašta. Za sitnice da se žderemo i objašnjavamo kojekakvima?!

Što bismo se ždrali i što su oni koji smo mislili da su ojadili FRA i radnike, odavno oslobođeni, a još treba neke teške milione da im isplatimo. Mislim, preuzela bih ja odgovornost, al ne znam za šta? U tužilaštvo i sudove ne smem da se mešam, oni su nezavisni. Jedino da preuzmem odgovornost zbog nezavisnosti, ako je moguće?

No, kako bilo da bilo, možete da “oformite neku komisiju sačinjenu od stručnjaka koji su vanstranački ljudi”, koja će me podržati u preuzimanju odgovornosti. Mi bre, mnogo volimo da formiramo neke tamo komisije, tela i organe. Pojedini su toliko ubeđeni, ili su se samoubedili, milion puta ponovivši iste gluposti, tako da su počeli da veruju da će nas sve te formacije spasiti. Najbolje je dupe nigde iz kancelarija ne pomeramo, da samo sedimo i sazivamo i pečatiramo.

I molim vas, da vodite računa šta radite, koga radite, šta zabacujete za kredenac, a šta naprasno pojedu mace, da ponovo ne preuzimam odgovornost za kojekakve gluposti i sitnice. Ne rasipajte se parama, znate kako je jedan naš, i važan, u žaru borbe protiv renoviranja dečjeg odmarališta na moru, rekao: Pogledajte moje cipele, one su odlične samo da se malo zakrpe. Ne treba trošiti pare ako ne treba”. Molim lepo. Tačka.

Mediaportal 19. 5.2015. 


Нема коментара:

Постави коментар