понедељак, 23. август 2021.

NEBITNOST I MLADI.

 

U petak 20. avgusta u sali Skupštine grada Čačka predstavljeno je istraživanja koje je realizovao KOMS (Krovna organizacija mladih Srbije) u Čačku. U Istraživanju “Srušimo četiri zida – istraživanje o položaju LGBT+mladih” pored Čačka, učestvovali i Sombor, Kraljevo i Vranje.

Istraživanje o diskriminaciji, o pravima, o životu, o ljubavi, o položaju mladih koji su na bilo koji način drugačiji…
Na predstavljanu rezultate istraživanja, izuzimajući tri osobe iz KOMS-a, bilo 5 osoba: predstavnica Kancelarija ze mlade, predstavnica Saveta za mlade, direktor Muzičke škole Čačak i dve predstavnice Školske uprave u Čačku.
Lažem, pomoćnik gradonačelnika za društvene delatnosti Miroslav Petković, zajedno sa portparolkom gradonačenika Čačka Irenom Randjić, prisustvovali nekoliko minuta.
Pomoćnik u obraćanju i prisustvu od nekoliko minuta:

“Ja se stvarno izvinjavam jer mnogo žurim, i molim vas da nas za svaku vrstu podrške i pomoći uvek kontaktirate, uvek smo tu za mlade. I molim vas samo da se nekoliko dana najavite ranije, ne dan za danom (najavljeno 15 dana pre)”.
Toliko nebuloza u samo jednoj rečenici... Ja žurim… Mi smo tu uvek za vas… Ali moram didem… Uvek nam se obratite… Tu smo, sam, ste, samo za vas…samo za nas, za našu decu.... Ooooo, ostajte ovde jer suuuunce našeg nebaaaaaa…...Trttrtrtr
Od srednjih škola jedino tri prihvatile da učenici urade online anketu: Ekonomska, Mašinsko-saobraćajana i Prehrambeno-ugostiteljska škola 🙂
Direktori ostalih škola rekli da je anketa neprikladna, osetljiva, nametljiva, da im ne pada na pamet da tako nešto rade...
Jer neki najbolje znaju kakav ko položaj ima u Čačku, jer pojedine ne zanima šta će da pokažu rezultati istraživanja, jer vide i čuju i sva ta glupa istraživanja i egzaktni podaci kada postoji: Ja znam, ja sam sigurna, ja sam zaključio… ja sam Bog i batina.
Da li je moguće da smo grad bez pružene ruke, bez podrške mladima, marginalizovanim grupama, da smo netrpeljivi, netolerantni, puni predrasuda, zavisti, a navodno toliko divni, ljubazni, ljubljeni i voljeni…

Dobrim delom izostala je medijska podrška i očito sve vrste podrške.

Нема коментара:

Постави коментар